Na čo všetko si treba dávať pozor, keď vytváraš crowdfundingovú kampaň? Tu je zopár dobrých tipov!

1.Strategické využívanie sociálných médií

  • Obyčajná prítomnosť na sociálnych médiách ti je zbytočná. Čím vyšší máš dosah, tým bude tvoja kampaň účinnejšia. Vyberaj si sociálne siete, ktoré najviac pasujú tvojmu cieľu a marketingu. Orientuj sa na miesta, kde by sa mohli nachádzať tvoji potenciálni podporovatelia.

2.Perfektné video

  • Videá dávajú návštevníkovi stránky náhľad do tvojho projektu v plnej akcii. Video, ktoré vyzerá amatérsky nepresvedčí veľa ľudí, aby podporilo tvoj projekt, a čo je najhoršie zničí kredibilitu tvojho projektu.

3.Nepýtaj si hneď peniaze

  • Povedz svoj príbeh a zdieľaj svoje nadšenie z projektu. Ľudia budú prirodzene chcieť pridať ruku k dielu. Zapamätaj si, že podporovatelia prispievajú na tvoj projekt, pretože očakávajú, že dostanú niečo na oplátku.

4.Častá komunikácia

  • Či už ide o dobré alebo zlé správy, vždy svojich podporovateľov a fanúšikov informuj. Postuj pravidelne novinky a pokračuj v tom aj po skončení kampane. Ozajstná práca vraj začína vtedy, keď sa kampaň skončí, aby každý dostal to, čo mu patrí.

5.Vytvor osobné puto k projektu

  • Predstav tím, ktorý okolo seba máš, a nechaj nech ho tvoji podporovatelia spoznajú. Nezáleží na tom, či ste veľká uznávaná firma, alebo malý start-up. Takisto vlož do projektu trocha humoru a kúsok svojej osobnosti. Tým, že sa odlíšiš, získaš si nových prispievateľov.

Zdroj: Ignitiondeck

 

(domi)